GET TO KNOW ME TAG | MBC
















Bok svima!

Ne znam ni s čime početi. Uglavnom, ja sam nova na blogu. Svoje ime neću odavati, kao ni neke druge privatne stvari, no sve ćete ostalo saznati.


Slikovni rezultat za hey gif

Za prvi post radim Get To Know Me tag, u kojem ćete me jednostavno malo bolje upoznati i saznati nešto o meni, kako bi se u budućnosti bolje slagali.

Pa, krenimo!

1. Koji je tvoj omiljeni školski predmet?

1. Moj omiljeni školski predmet je engleski, jednostavno zato što volim jezike i oduvijek mi se engleski sviđao.

2. Koje je tvoje omiljeno piće?

2. Moje omiljeno piće je zimi vruća čokolada, a inače Coca Cola.

3. Koja je tvoja omiljena pjesma?

3. Rockabye od Clean Bandit, Kill Em With Kindness od Selene Gomez & jako mi je draga, može se reći da je i najdraža, od G-Eazy Marilyn. Dobra mi je i pjesma History od One Directiona, makar ih ne slušam.

4. Koje je tvoje omiljeno jelo?

4. Pizza, ćevapi, lazanje...

5. Koja ti je omiljena serija?

5. Gossip Girl aka Tračerica, tu seriju jako volim.

6. Omiljena knjiga?

6. Harry Potter (svi dijelovi), također & Gregov dnevnik jer je komično itd. Uglavnom, volim čitati (no ne lektiru).

7. Omiljena boja?

7. Pa, nemam neku omiljenu. Možda crna. 

8. Imaš li kućnog ljubimca?

8. Nemam.

9. Omiljeni parfem?

9. Ne znam, volim većinu iz Zare, najviše Zara Blueberry & Cherry. (ako ovo čita jedan prijatelj A., hvala ti!)

10. Omiljeni praznik?

10. Božić.

11. Jesi li ikad bila izvan svoje drzave?

11. Jesam, bila sam u Sloveniji, Austriji, Italiji...

12. Pričaš li još neki jezik?

12. Da, engleski (naravno) & njemački, kao, makar znam reći sveukupno 3 rečenice.

13. Koja je tvoja omiljena trgovina?

13. H&M, definitivno, a uz nju Pull&Bear, Zara, New Yorker...

14. Kad si posljednji put plakala?

14. Ne sjećam se. (baš koristan odgovor)

15. Omiljeni blog?

15. Pa, došlo je i ovo pitanje. NAJNAJNAJDRAŽI blog mi je sljedeći: OVAJ , taj blog, ljudi moji, ne samo da ima odlične postove nego i izgled, bannere, jednostavno, cura koja ga piše je jako kreativna i, zapravo, meni najbolja prijateljica, stoga obavezno (ako itko ovo uopće čita), pogledajte njen blog!!! <3 +ona me potakla da napravim ovaj blog, stoga hvala joj.

Slikovni rezultat za gif amazing


16. Omiljeni film?

16. Mean Girls, Freaky Friday, Monte Carlo...itd.


Bilo je još par pitanja, no smatrala sam da nisu toliko važna.
Nadam se da vam se ovaj, tek početnički post svidio i da ćete čitati i daljnje postove.
Hvala vam ako ste došli do kraja!
Možete mi, ako želite, u komentarima napisati ideje za idući post.

Xoxo!

Slikovni rezultat za bye gif

P.S. POSJETITE , NE ZABORAVITE! 


4 komentari:

  1. Drago mi je što si u svome prvome postu napisala nešto o sebi kako bi te malo bolje upoznali. Želim ti mnogo sreće u blogovanju! :D

    http://itsnina23.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post, odlično si odgovorila na pitanja! (9., hahha)
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog.
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.