TMI TAG | MBC

Bok svima!

Evo me u novom postu. Pa, evo vam par obavijesti. Prva je ta da je ovaj post trebao biti drukčiji, naime, trebala sam pisati o malo opširnijoj temi, no kako bih trebala dosta učiti & za natjecanja & školu & sve, odlučila sam da vam danas objavim post, no da mi to oduzme manje vremena, da stignem i ostalo. Pa sam se odlučila za TMI Tag. To mi se čini dosta zanimljivo, a ne traži previše vremena. Druga obavijest je ta da će mi IDUĆI post vrlo vjerovatno biti collab, a s kim, to ćete vidjeti! No, kako god, ja jedva čekam. I treća obavijest je ta da me od sada možete & službeno zapratiti, haha, pa bilo bi mi drago kada bi se učlanili na moj blog, jer ću vam uzvratiti (posebno ako komentirate da pogledam vaš blog). Uostalom, nema više obavijesti, pa bih mogla početi!

Slikovni rezultat za lets get started gif


1. Što nosiš na sebi? Na sebi nosim sivu majicu iz H&M-a, donji dio crne Adidas trenirke (presvukla sam se kad sam stigla iz škole), tamnosivu vestu i papuče. I čarape.

2. Jesi li ikad bila zaljubljena? Jesam, više puta.

3. Jesi li ikad imala užasan prekid? Nisam.

4. Koliko si visoka? Oko 165cm. 

5. Koliko imaš kilograma? Nisam sigurna, možda oko 43-44kg.

6. Imaš li tetovaže? Nemam nijednu, no jako mi se sviđaju one male, simbolične tetovažice, kao na primjer ova ispod. Vjerovatno ću si jednom napraviti takvu sličnu.

Slikovni rezultat za little tattoo tumblr    via pinterest

7. Imaš li pirsinge? Nemam.

8. OTP? ("One True Pairing") Ovo znači vaš najdraži ljubavni par. Par može biti iz knjige, filma, svijeta slavnih. -Znači, iz serije su mi to Chair (Chuck & Blair) iz Gossip Girl, a iz filma tj. knjige Romione (Ron & Hermione) iz Harry Pottera.

9. Najdraža serija? Gossip Girl iliti Tračerica, moguće da ću napisati neki post o njoj uskoro. Osim nje, jako sam voljela gledati i PLL i Glee.

10. Najdraži bendovi? Huh, nemam neki najdraži bend. Možda Clean Bandit ili Imagine Dragons.

11. Nešto što ti nedostaje? Tatini tetak i teta, i ostalo, neću nabrajati. (smatram to svojom privatnošću)

12. Najdraža pjesma? Rockabye (Clean Bandit), Marilyn (G-Eazy), Tear In My Heart (Imagine Dragons)...

13. Koliko godina imaš? 14.

14. Znak u horoskopu? Bik.

15. Kvalitete koje tražiš u partneru? Da bude otvoren, iskren, drag, i dečko i najbolji prijatelj u jednom.

16. Najdraži citat? 

Slikovni rezultat za is it true that pain is beauty tumblr   via imgrum   
Slikovni rezultat za is it true that pain is beauty   via pinterest

17. Najdraži glumac? Ed Westwick, Chace Crawford (da, obožavam Tračericu).

18. Najdraža boja? Crna, ružičasta/roza.

19. Tiha ili glasna glazba? Ovisi u kojoj prigodi, no glasna.

20. Gdje ideš kada si tužna? U svoju sobu, hahaha.

21. Koliko ti treba da se otuširaš? Ovisi razmišljam li o glupostima i životu tijekom cijelog tuširanja, ali ako ne, oko 10 minuta.

22. Koliko ti treba vremena da se spremiš ujutro? Oko 20 minuta.

23. Jesi li ikad bila u fizičkoj tučnjavi? Ne baš jakoj, no jesam, i to sa svojom najboljom prijateljicom u 1. razredu, ona također ima blog i evo linka, obavezno posjetite: OVDJE.

24. Što te privlači kod dečkiju? Kad s njima mogu pričati o bilo čemu bez da me osuđuju.

25. Što te odbija kod dečkiju? Pretjerano psovanje, kad se previše prave važni, kad su nepristojni prema curama, pušenje i opijanje (prekomjerno)...

26. Razlog zbog kojeg si napravila blog? Jako volim pisati i htjela sam nekako izraziti svoje misli, da ih i drugi mogu pročitati, možda im se i svide. A i najbolja prijateljica mi je predložila da ga napravim.

27. Strahovi? Visine, kukci i igle, jednostavno, to ne podnosim.

Slikovni rezultat za get that away from me gif  via thenerdpirates

28. Zadnja stvar zbog koje si plakala? Iskreno, ne sjećam se.

29. Zadnji put kada si rekla nekome da ga voliš? Mislim da mami, prije sat vremena.

30. Značenje iza tvog imena bloga? My Beauty Corner, jednostavno sam tako nazvala jer mi se to ime svidjelo, a i ovo stvarno je moj beauty (ali ne isključivo) kutak.

31. Zadnja knjiga koju si pročitala? Tajni dnevnik Adriana Molea, Sue Townsend (lektira).

32. Knjiga koju trenutno čitaš? Trenutno čitam Nikkin dnevnik od Rachel Renee Russell.

33. Zadnja serija koju si gledala? PLL, na TV-u (nakon dugo vremena).

34. Zadnja osoba s kojom si pričala? Mama.

35. Veza tebe i osobe s kojom si se zadnje dopisivala? Ovisi gdje, no mislim da naj frendica.

36. Najdraža hrana? Pizza, ćevapi, lazanje, itd.

37. Mjesto koje želiš posjetiti? Ja jako volim putovanja, ima toliko toga što želim posjetiti, no najviše Ameriku i Brazil.

38. Zadnje mjesto koje si posjetila? Zagreb, ali na malo daljoj relaciji, Jadransko more.

39. Imaš li simpatiju? Imam.

40. Zadnji put kada si nekog poljubila? Ugh, ne sjećam se, valjda jutros mamu.

41. Zadnji put kada te je netko uvrijedio? Hmm. Ni to se ne sjećam.

Slikovni rezultat za cant remember gif  via wifflegif

42. Najdraži okus slatkiša? Čokolada.

43. Koje instrumente sviraš? Nijedan, prije sam svirala gitaru.

44. Najdraži komad nakita? Ogrlice tipa ova ispod (imam takvu sličnu, dobila sam je na poklon od osobe koju stalno spominjem - BFF.)

Slikovni rezultat za necklace best friendsvia super-monde

45. Zadnji sport koji si igrala? Košarku.

46. Zadnja pjesma koju si pjevala? History od One Directiona. (ne slušam ih, ali ta pjesma je super!)

47. Najdraža chat up line? Nemam ju, hah.

48. Jesi li ju ikad iskoristila? Nisam.

49. Zadnji put kada si nekoga zagrlila? Mislim da mamu, nisam sigurna točno kad, ali danas.

50. Tko bi trebao odgovoriti na ova pitanja? Tko god poželi.

HVALA SVIMA koji su stigli do kraja.
Znači mi puno ako se pretplatite na moj blog i ako komentirate neko svoje mišljenje, bilo kritika ili pohvala.
Javite mi se na mail ako želite savjet, da mi kažete neko mišljenje ili čak collab, za što sam otvorena.
Čitamo se u idućem postu.

XOXO.

Slikovni rezultat za UNICORN GIF

giphy

25 komentari:

  1. Post mi se jako sviđa! Super si odgovorila na pitanja! Jako zanimljiv, i zabavan post te u kojem je uloženo puno truda!
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog.
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična pitanja,kao i tvoji odgovori.Zaista divno napisano.Vidim da si nova pa ti želim svu sreću u daljem blogovanju!Blog ti izgleda jako lepo,odličan post!

    Ako želiš poseti moj blog:
    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno hvala, baš si mi uljepšala dan. Pogledala sam tvoj blog i zapratila te, super si. I hvala još jednom! <3

      Izbriši
  3. Odličan post. Uzivalasam čitajući. Prvi put sam na tvom blogu i jako mi se sviđa vizuali izgled bloga pa sam se i prijavila. Sretno u daljnjem blogovanju!

    Posjeti moj blog bilo bi mi jako drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa hvala ti! To mi je baš lijepo za čuti. I ja sam tebe zapratila, blog ti je odličan <3

      Izbriši
  4. dopada mi se ovaj tag
    puno srece u daljem blogovanju, imas potencijala
    Zapratila sam te, svrati na moj blog ako zelis.♥
    http://majalivinglife.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Puno mi znače ovakve pohvale, i prijavila sam se na tvoj blog <3

      Izbriši
  5. Super tag i jako zanimljivi odgovori.
    Puno sreće sa blogom, zapratila sam te :) <3

    http://everydayema.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Post je odlican,bas uredan raspored svega a unicorn dole..odlicno.Sjajna si,pratim te.http://ellalavomg.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Rockabye tako divna pjesma sa divnom porukom.Mnogo mi se sviđa tvoj blog,zapratila sam te. :)

    Pogledaj moj ako želiš:
    http://minnahslife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam, zato mi i je jedna od najdražih pjesama. I ja sam tebe, hvala ti <3

      Izbriši
  8. Diivan post, prezanimljivo mi je bilo ovo za citati, a slike su odlicne! :)
    Nadam se da ces kliknuti na linkove iz mog zadnjeg posta,hvala ako to ucinis :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  9. Blog ti je prekrasan kao i ovaj post! Želim ti svu sreću u blogovanju! :)♥

    Učlanila sam se u tvoj blog pa bi mi bilo jako drago kada bi i ti u moj. :)
    sretnisanjar.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Zaista nisam ljubitelj tag postova, ali mi je ipak ovaj nekako bio zanimljiv. Uzivala sam citajuci.
    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  11. I loved your answers! being close to mom is amazing and your body paraments makes your blog more clear to me!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    OdgovoriIzbriši
  12. Tmi tag je tag koje je nekako 'najpisaniji', da tako kažem, a meni i najzanimljiviji za čitanje. Super odgovori! :)

    Milicalt.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  13. Wonderful post, love it!
    Could you click the links in this post? Maybe follow for follow, too? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/06/black-bodysuit-yoins.html

    OdgovoriIzbriši
  14. Odličan post i zanimljiv tag!

    Posjeti moj blog i zaprati,uzvraćam- funnyandrabbits.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  15. Vema zanimljiv Tag. Uživala sam čitajući.
    Imaš moj follow, bilo bi mi drago ako uzvratiš :)
    Magicni svet lepote

    OdgovoriIzbriši
  16. Odlican post kao i blog
    Pratim te,ako zelis mozes mi uzvratiti,mnogo bi mi znacilo jer sam nova ovdje https://makeyourfashionchoice.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.